poniedziałek, 16 czerwca 2014

Maki i coś jeszcze:)


***
Witajcie cieplutko!!!

Dzisiaj wstał piękny dzień, niebo tylko błękitem otulone, słoneczko swoją delikatnością
czule rozlewa się po twarzy....zapowiada się wspaniały dzień!!!:)
Co ja piszę - piękny tydzień!!!:)

Mam dla Was dzisiaj zdjęcia pięknych polnych kwiatów, które po prostu uwielbiam o tym czasie...
...tak, to są maki, które rosną dosłownie wszędzie - na polach uprawnych, w zbożach,
w rowach, tuż przy drogach..... urozmaicając odcieniami czerwieni świat:)


..po prostu magia:)

 ..czarują.....

..i ten błękit w tle...

..w zbożu są jak kapki z pędzla:)


...a pojedyncze kwiaty bezwzględnie zachwycają swą delikatnością...zwiewnością...kruchością...




Czy Wy też lubicie te zwykłe-niezwykłe kwiaty???:)

Zdjęć tych wyjątkowo uroczych Istot wykonałam dość sporo;)
..tutaj zamieściłam tylko kilka, by za bardzo Was nie zamakowić;)
..bo wiecie, to też w pewnym sensie uzależnienie;) hihi:))


Czyżby Candy?:)
Szykuję dla Was kolejną zabawę:)
Co prawda szczegóły się jeszcze klarują,
lecz mogę delikatnie uchylić rąbka tajemnicy....
...będzie coś z drewna:)
Tak więc bądźcie czujne:))




Mała prośba....jeżeli spodobały się Wam zdjęcia moich Przyjaciół na czterech łapkach:)
..i jeśli oczywiście macie ochotę, to możecie na nich zagłosować:)
Fajnie, że można oddać głos na kilka kotów jednocześnie;)
Zabawa trwa cztery dni od dzisiaj, czyli do 19 czerwca.
Dziękujemy:)




Serdecznie pozdrawiam posyłając ogromną dawkę

pozytywnej energii!!!:)


***

41 komentarzy:

  1. oo super, cieszę sie już na kolejne candy u Ciebie może znowu mi szczęście dopisze:)
    Jeden Twój drewniany guziczek już znalazł u mnie zastosowanie:) wykorzystałam go do jednej pracy:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... takiej dawki energii potrzebowałam, maki są cudne :) ...głosy na kociaki oddane :) ...
    candy z drewnem w tle, no takiej okazji nie przepuszczę ... kocham drewno wszelkie, chyba nawet swą miłość do owego deklarowałam swego czasu na blogu ...
    więc wzogę swą czujność :)

    pozdrowiska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! :)
      ..co do zabawy to dodam jeszcze, że drewienka przybierają "różne kształty":) hi hi:)))
      Serdeczności:)

      Usuń
  3. Tak maki są piękne, bardzo delikatne i zwiewne, ale niestety coraz ich mniej a Twoje zdjęcia są piękne jak zwykle zresztą:)) Na konkursik czekam z niecierpliwością, mam nadzieję, że nie przegapię tym razem:)) A na kotki też już zagłosowałam, życzę im oczywiście wygranej:)) U mnie też dzisiaj słoneczko świeci, więc jakoś tak weselej na duszy:)) Pozdrawiam makowo i słonecznie Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieplutko dziękuję za wyrażenie podziwu nad moimi fotografiami:) ..najprzyjemniejsze jest zasiąść do przeglądania takich kolorów pełnych zdjęć zimową porą, gdy na zewnątrz tylko biel widoczna:) ..to dopiero rozgrzewa!!:))) ..a póki co można zasiąść przy makach takich żywych, porozmawiać, poprzyglądać się nim...pobyć, zwyczajnie pobyć w ich towarzystwie:) ..i to również tworzy potężną dawkę energii:) ..zatem miłego z niej czerpania życzę!:)

      Usuń
  4. uwielbiam maki! Pięknie to uchwyciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maki są cudowne, szkoda że nietrwałe w wazonie. Piękne zdjęcia, niezwykle energetyczne. Miłego tygodnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szkoda że w domu bardzo krótko cieszą oko... ale może przez to są jeszcze bardziej wyjątkowe...? Swa urodą zapraszają do siebie, na łono natury by móc rozkoszować się ich wdziękami:) Dziękuję i serdeczności posyłam ..oczywiście w odcieniach makowych pól:)

      Usuń
  6. Witam. Przez przypadek zajrzałam na tego bloga i oczom moim ukazał się makowy raj... Bardzo je lubię, tak samo jak chabry, kiwające się w morzu zboża lub na poboczach dróg. Żal, że nie są stworzone do wazonu, jak zresztą większośc polnych kawiatów błyskawicznie umierają. Chyba kochają wolność..
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z tą wolnością!!:) Jakże często chcemy kawałek natury udomowić... ;) ..wszak oczywiście, można próbować, lecz skutki są znane;) Póki są te cudności tak łatwo dostępne czerpmy z nich!!
      Przyjemnego radowania się z darów natury:)

      Usuń
  7. kocham maki , cudne sadzięki za zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maki są cudne!!! Niesamowicie wyglądają w naturze... zwłaszcza pojedynczo, porozrzucane gdzieniegdzie na polu... Są delikatne i zwiewne - ale widoczne już z daleka, przez moc swojego koloru :) Uwielbiam też takie naturalne "bukiety" z polnych kwiatów - czyli łąki, na których rosną razem maki, chabry, margaretki - tam im najpiękniej, i tam najlepiej się czują :)
    Z niecierpliwością czekać będę na Candy u Ciebie!!! A zaraz zobaczę, jak na Twoją uroczą trójkę zagłosować :D Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy fakt, iż tyle Istotek kocha te piękne kwiaty!!!:) Prawda, że w naturze im najlepiej?:) Też tak uważam:)
      Kotki z uśmiechem dziękują za oddanie na nich głosu:) Pozdrawiamy słonecznie:)

      Usuń
  9. cudowne maki! ależ ja kocham te ogniste eteryczne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  10. tyle kolorów, tyle barw, tyle radości .
    nie wiem gdzie zaczepić oko...czy na maki , czy kosmosy kolorowe ...to tegoroczny wysiew, już kwitną ?Cudne.
    Latam po blogu poczytując zaległe posty. Kociaki przecudne, nie mogliśmy się od nich oderwać.
    oczywiście praca domowa odrobiona, głosy oddane- NA WSZYSTKIE TRZY ...lecz pokochaliśmy jednego miłością wyjątkową.
    W imieniu swoim i Maćka mego małego prosimy Wszystkich o oddawanie głosów na KOKOSA.
    Trzymamy kciuki , choć nie wiem nawet jaka jest nagroda za wygraną...hi, hi.
    Bosko tu u Ciebie Kamilo ...przecudny relaks i błogość przed samym snem , zapewne i sny takie kolorowe będą jak Twój blog.
    pozdrawiamy.Kasia z chłopakami.Ucałuj Kokosa w ten cudny koci pyszczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana!!:) Cieszę się, że w tym biegu znalazłaś chwilkę by do mnie zajrzeć:) i to w towarzystwie Maciusia:) miło mi Was gościć u siebie:)
      Wszystkie kotki pięknie dziękują, a w szczególności ten rudy pyszczek:)) ..który kilka chwil temu ułożył się na stołeczku, zawinął główkę w łapki i zaczął słodką drzemkę;) Rzeczywiście słodziak z niego jest:)
      Życzę bardzo kolorowych snów, takich wesołych i wypełnionych samymi Cudami Natury:)

      Usuń
  11. Nie wiem czy jest ktoś kto ich nie lubi... no może... rolnicy:)) Są piękne. Połączenie delikatności z żywotnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to samo przyszło mi na myśl, gdy tak się zastanawiałam kto może ich nie lubić;)

      Usuń
  12. Zachwycające te Twoje maki! Ja uwielbiam takie zwykłe kwiaty. Uwielbiam! Po chwilowym zachwycie egzotycznymi kwiatami, pochylam się z tkliwością nad każdym pąkiem z ogrodu i nad każdym chwastkiem na łące... :)
    Robisz piękne zdjęcia, ale pewnie nie muszę tego podkreślać;)
    Co do Candy, to jestem w pełnej gotowości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że zdjęcia mają swój wkład w zachwyt nad tymi wspaniałościami:)
      Dziękuję:))

      Usuń
  13. no, patrz...! a mi po głowie chodzi wisior z makami... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj u Ciebie :)
    No maki pięknie.....a zdjęcia nieziemskie.....bardzo mi się podoba to co tu dziś wymodziłaś......a to zdjęcie pojedynczego maka na tle lazurowego błękitu nieba urzekło mnie bezgranicznie......Och moja droga balsam dla oczu....i marzeń.....bo marzę by mieć takie pola na wyciągnięcie ręki.......
    A same maki są bardzo urodziwe.....choć szkoda ,że nie da się ich utrzymać choć chwilę w wazonie.....bo z chęcią bym odrobinę tej czerwieni zabrała do domu.....
    Oczywiście zagłosuję na Twoje zwierzaki....no jakże by inaczej.....przecież Kokos to moja ostatnia miłość ;)
    Dziękuję za piękno jakie dajesz i za wpadanie do mnie :)
    Ściskam i już czekam na drewniane candy ;)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Olu:) Życzę Ci spełnienia Twoich marzeń, wszystkich, bez wyjątku:) ..bo marzyć jest pięknie ale spełniać marzenia jeszcze piękniej!:) Kiedyś ktoś powiedział, że przyjemniejsza jest droga do celu aniżeli sam cel, nie wiem czy miał rację, ale może i coś w tym jest..?;)
      Niechaj makowe czerwienie niosą Cię Olu w stronę upragnionych miejsc, ukochanych klimatów, pięknej natury...:) niechaj się spełnia!:)
      Dziękuję za odwiedziny:) ..a Kokos właśnie się przeciąga, czyżby tez dziękował??:)

      Usuń
  15. Piekności makowe. Uwielbiam kwiaty zwykłe- niezwykłe. Latem tylko takie w wazonie.
    Pozdrawiam makowo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie maki piękne. takie po prostu makowe.
    I zdjęcia cudne,
    pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  17. Magiczne zdjęcia! Osobiście nie przepadam za odcieniami czerwonego, ale... jakiś czas temu mój mąż dumnie wkroczył do domu, trzymając bukiet maków w ręce. Wtedy były to dla mnie najpiękniejsze kwiaty na świecie i nawet czerwony wydał mi się uroczy;-) Powiedział, że jadąc samochodem zobaczył na łące mnóstwo pięknych maków i po prostu się zatrzymał i nazbierał ich dla mnie. Stały w wazonie kilka dni- aż ciężko uwierzyć, ale faktycznie tyle wytrzymały:-) Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) ..widocznie maki z miłością zrywane i z miłością ofiarowane żonie były:)) ..i jestem pewna, że to bardzo przyjemne uczucie było otrzymać taki własnoręcznie uzbierany bukiet:) Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki:)

      Usuń
  18. Maki są piękne. Bardzo lubię polne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maki mają tą zdolność, że swym delikatnym pięknem potrafią zadomowić się w naszych serduszkach:)

      Usuń
  19. Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam wszystkie polne kwiaty, które tak zachwycają na polach i łąkach :)) I nie udomowimy ich za żadne skarby, w tym też tkwi ich siła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O, matulu! Jakie cudne zdjęcia! Wspaniałe światło i kadry! Nie potrafię takich robić...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham maki, ale jestem otoczona żółtymi :)

    OdpowiedzUsuń