wtorek, 17 listopada 2015

Jaka myśl przyfrunęła w sprawie rozdania;)


Witajcie!:)

Oj dłuuugo się zastanawiałam, jak rozegrać rozdanie
i powiem szczerze, że nie ułatwiłyście mi tego wyboru;)
..a po cichutku na to właśnie liczyłam;)
Podczas analizowania Waszych i swojej opinii (czy ma wygrać jedna czy więcej osób)
pojawiła się pewna ciekawa myśl, którą złapałam i "wykonałam";)
I tak oto całość powędruje do jednej osoby,
a prócz tego dwie osóbki zostaną również uszczęśliwione:)


Opis przybycia myśli:
***Dlaczego do jednej?***
Bo wiem, jaka to wielka radość wygrać,
być choć przez chwilę na pierwszym miejscu:)
czuć się przez to wyróżnionym,
móc cieszyć się tym faktem,
że główna nagroda przypada właśnie nam:)

"Może właśnie dla tej wielkiej radości tej osoby warto uczynić taki krok:)"
- pomyślałam..
..i tak też właśnie postanowiłam uczynić:)


Kolejna przyfrunięta myśl była taka:
"Ale by było fajnie tak wszystkich uszczęśliwić...
wszystkim napisać, że wygrali, że są na pierwszym miejscu:)
..ale tak się nie da przecież...nie mam tyle nagród, na dodatek jednakowych...
..ale może chociaż jeszcze z jedną...ze dwie osoby..?!!":)

No i tak się to potoczyło:)
"..przecież śmiało mogę jeszcze dwie kolejne osoby małym drobiazgiem "uśmiechnąć":)"
..i też znam to uczucie, bo też zostałam nawet nie raz ale kilka razy "uśmiechnięta" przez takie przyjemne działania blogowiczek:)

Zatem aby już nie przedłużać ogłaszam, że na miejscu pierwszym wylądowała Beata - Hungry for ideas
a kolejne dwa ex aequo przypadają W Gniazdku Na Akacji oraz Monika MW

Gratuluję!!!:)
I poproszę o Wasze adresy na mój mail: happyalimak@gmail.com



I jeszcze jedno!
Dziękuję za pysznie brzmiące przepisy na smakołyki:))
Desery owocowe (również te zapiekane:) rzeczywiście królują u mnie tej jesieni (szczególnie gruszki i banany:), a zdrową kaszę jaglaną też i na słodko przyrządzam (lubię jej smak w wielu wariantach:) Deserków  z udziałem mąk zawierających gluten nie wykonuję, chyba że można je zastapić innymi mąkami bez strachu, że się nie uda:)
Flapa jeszcze nie robiłam, a czuję że jak spróbuję to magicznie mnie wciągnie w swój świat;) ..a świeże soki piłabym częściej gdyby mi się chciało je robić;))) hihi:))) za to herbatkę z imbiru szczególnie sobie o tej porze roku upodobałam i którą szczerze polecam każdemu, bo nie tylko dobrze smakuje, ale i rozgrzewa, pobudza do działania no i przede wszystkim jest zdrowa (jak ktoś będzie chętny wykonać - podam przepis:)

Dziękuję za udział w zabawie:)




17 komentarzy:

  1. Gratuluję Dziewczynom - Szczęściary !
    dziękuje za zabawe :)

    podaj przepis na herbatkę ;) bo ja herbaciara "okrutna" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie:)
      Skoro jesteś chętna, to poczynię wpis z przepisem herbaciankowym:)
      ..szykuj swój kubeczek!:)

      Usuń
  2. Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanym : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wiem, jaka to przyjemność być jedynym zwycięzcą! bo byłam już u Ciebie jedyną zwyciężczynią:))... Gratuluję Beacie i wyróżnionym, a Tobie pomysłu na fajną zabawę. Skorzystam z super przepisów, będę je chętnie wypróbowywać, bo to Wasze ulubione.
    Miłego dnia,...(i żeby przestało padać, bo oszaleję;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo to przyjemne jest organizować uśmiechnięcie kogoś :)) Prosze bardzo, częstuj się przepisami, na zdrowie!:)
      U mnie tez pogoda deszczowa, mokro w ogrodzie i błotko juz się zdążyło z liśćmi niezgrabionymi wymieszać..ale pewnie jeszcze przyjdzie czas na ich ostateczne zgrabienie i skompostowanie:) oby oby!:)) I dla Ciebie miłego dnia:)

      Usuń
  4. Dobra dusza z Ciebie:) a o herbatce chętnie poczytam. Z imbirem sobie robiłam w ciąży, pomaga na mdłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) ..można je usłyszeć od równie Dobrej Duszy:)
      Jeszcze chwilka i będzie post o herbatce:)

      Usuń
  5. Gratulacje dla nagrodzonych .
    A jak możesz to podaj przepis na herbatkę.
    Bardzo chętnie wypiję w tę mokrą jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy tylko wgram zdjęcia z herbatką - umieszczę przepis:)

      Usuń
  6. Hurrra! Ale się cieszę, jak fajnie jest cos wygrac i to sposrod tylu chętnych! Cieszę się, ze postanowilas obdarowac wiecej niz jedną osobę i ze to wlasnie na mnie trafilo:)) Dziekuje za zabawę i pozdrawiam serdecznie!:))) p.s a na przepis na herbatkę juz tez czekam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromnie się cieszę !!!! To moje pierwsze wygranie w blogowym świecie :) Bardzo dziękuję i ... nie wiem co jeszcze napisać :) Hura!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) napisz swój adres na maila :)))) przyda się ;)

      Usuń
  8. Ogromnie dziękuję za wyróżnienie i zabawę. Przepraszam, że umknęło mi ogłoszenie, ostatnio rzadko zaglądam na mój stary blog. Gratuluję również pozostałym dziewczynom.
    Bardzo się cieszę i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń